Mucize sigara bırakma yöntemi

14
1337

Başlık ne kadar güzel değil mi ? Her zaman bir sihirli değnek ile hemen sigarayı hayatımızdan çıkarmak isteriz.Sigara içenlerin % 80’ni ya bırakamazsam düşüncesi ile sigarayı içtiğini deneme cesareti gösteremediğini biliyor musunuz.Tabi buna Aile faktörünün de ciddi bir rolü var.Ben seni yarın görürüm,herkes bırakır sen bırakamazsın. Eltim bıraktı kilo aldı.Amcam bıraktı birden kanser oldu.Aslında sigara bırakma sürecinde korku ve kaygılarınız ile daha fazla zehirlendiğinizi ve bu endüstriye sağdık bir şekilde hizmet verdiğinizi hatırlatmak isterim.

Özge uzun ile yaptığım söyleşide Sigara bırakma sürecinde korku ve kaygılardan bahsettim.İzlerken emin olun kendinizi bulacaksınız.Elbette temel amacım farkındalık yaratmak.Video izleyerek makale okuyarak bırakmanızı beklemiyorum.Sizi ve bizi yakından tanımış olacaksınız.Video altında siz de duygu ve düşüncelerinizi mutlaka paylaşın ve tanışalım

14 YORUMLAR

  1. Daha önce kendi kendime10 ay gibi bırakma deneyimim oldu.Daha sonra cesitli yöntemler yöntemleri denedim fakat bir daha maalesef bırakmadım.ilk birakmanin zorluğunu bildigim için sanirim.Bu sefer korkmadan başarmak ıstiyorum.

  2. Öncelikle başınız sağolsun hocam Allah rahmet eylesin vidiyonun başında çok üzüldüm çok zor bir dönem karser hastalıgı çok güzel ve çok anlatımlı bir vidiyo olmuş bende inşallah sizin sayenizde bırakacağım güveniyorum size ve kendime saygılar hocam başarılarının devamını dilerim

  3. Defalarca bırakmayı düşündüm bıraktığım zamanlarda oldu fakat tekrar başladım çok sinirli oluyorum içmediğim zaman videolarınızı izledim inşallah ışık olduğunuz bıraktırdığınız insanlar dan biri de ben olurum

  4. Defalarca hergece yattigimda sabah sigara icmicem diyorum.ama başaramıyorum çok uğraştım ilaçlar bantlar hiç biri fayda etmedi beyinde bitmeyince olmuyor.koah ve kalp hastasiyim gene de içiyorum bu illetten kurtulmak çok istiyorum çocukların icin en çok kendim icin sağlığım icin bırakmak istiyorum😣

  5. Selam hocam hiç ikna olamıyorum şu anda istanbulda arkadaşımdayım zaten arkadaşım bıraktı sağlığından dolayı bende onun etkinindeyim o mutsuz ve sınırlı bende yarıya indirdim ayaküstü balkonda içtiğim için bile sitresliyim ve de mutsuz cesaretsiz

  6. Bende kesinlikle bırakmak istiyorum sabah kahvaltıdan sonra yemeklerden sonra hiç dayanamıyorum yalnız olmuyor yardiniza ihtiyacım var iki gündür sizin sayfanızı takip ediyorum nefes egzersizlerini yapıyorum zaten 20 gündür 4 taneye dusurmustum ama o dört bir türlü sifirlanmiyo 20 gündür

  7. Öncelikle başınız sagolsun hocam ben 2 sene önce sigarayı 6 ay bırakdım içmedim sonra tekrar başladım şimdi bırakmayı çok istiyorum günde 2 paketden fazla sigara içiyorum inşallah bu sefer bırakırım

  8. Hocam ben defalarca denedim dediğiniz gibi etrafında çok insanında söylediği gibi okadar çektiklerinden aonra sen bırakamazsın kendime güvenimde kalmıyor bu konuşmalardan sonra bronşit başlangıcı var o bile benim içmeme engel değil. Yemek yemeden sigara isteyim yok ama atıştırdıktan sonra benim o sigarayı içmem gerekiyorben gerçekten bırakmak istiyorum bende başardım diye bileyim sayenizde inşallah

  9. Kesinlikle icimizi kalbimizi okumak bu olsa gerek. Bahane dedigim herseyi bitirecek uygulama olacagina inaniyorum. Levent bey hic kimseye birime ilaca benzemiyor bence cok gerçekci

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here