Mucize sigara bırakma yöntemi

45
13491

Başlık ne kadar güzel değil mi ? Her zaman mucize sigara bırakma yöntemi aradık.Bir sihirli değnek ile hemen sigarayı hayatımızdan çıkarmak isteriz.Sigara içenlerin % 80’ni ya bırakamazsam düşüncesi ile sigarayı içtiğini deneme cesareti gösteremediğini biliyor musunuz.Tabi buna Aile faktörünün de ciddi bir rolü var.Ben seni yarın görürüm,herkes bırakır sen bırakamazsın. Eltim bıraktı kilo aldı.Amcam bıraktı birden kanser oldu.Aslında sigara bırakma sürecinde korku ve kaygılarınız ile daha fazla zehirlendiğinizi ve bu endüstriye sağdık bir şekilde hizmet verdiğinizi hatırlatmak isterim.

Özge uzun ile yaptığım söyleşide Mucize sigara bırakma yöntemi yerine Sigara bırakma sürecinde korku ve kaygılardan bahsettim.İzlerken emin olun kendinizi bulacaksınız.Elbette temel amacım farkındalık yaratmak.Video izleyerek makale okuyarak bırakmanızı beklemiyorum.Sizi ve bizi yakından tanımış olacaksınız.Video altında siz de duygu ve düşüncelerinizi mutlaka paylaşın ve tanışalım









Sigara bırakma sürecinde sizi endişelendiren korku ve kaygılarınızı yoruma makale tarzında yazabilirsiniz.Unutmayın duygu ve düşüncenizi ifade ettiğinizde kendinizi iyi hissedeceksiniz.Siz de katılımcı olun…

45 YORUMLAR

  1. Bu aralar çok rahatsızlık vermeye başladı nefes darlığı yanı sıra halsizlik uorgunluk aslında uzun zamandır bırakmayı düşünüyorum ama birturlu bırakamadım sağlıklı yaşamak istiyorum çocuklarım var kendimi sürekli hasta hissediyorum.bu çok kötü birşey

  2. 15 yildir iciyorum ama birakamiyorum.yardimci olun 3 oglum var ama onlarin rizkini pis seye veriyorum

  3. Sigarayı neden içtiğimi bilmiyorum 4 yıl içmedim sonra maalesef yine başladım aslında içmeyince bişey de olmuyor sanki şeytan dürtüsü gibi bişey zararını bile bile içmek beni kahrediyor kalp krizi geçirdim bitane stent var ve ben ahmakça içmeye devam ediyorum

  4. Levent beyle tanışmak kendisinden yardım almak için o kadar geç kalmışım ki şimdiye kadar neyi bekledim niye bekledim inanın bilmiyorum boşu boşuna bir zehre köle olarak yaşamışım defalarca bırakma girişiminde bulundum kendi başıma da yapabilirim yardıma gerek yok dedim sonuç tabiki hüsran bu süreçlerde kendisine yazılan yorumları ve şahsi paylaşımlarını sürekli okur yakından takip ederdim ama bizim meşhur tiryaki tesellilerimiz vardır ya bu sebeplerden iletişime geçmeyi de sürekli geçiştirirdim bir gün artık yeter nereye kadar bir bağımlı olarak hayatımı geçireceğim benim zehir maceram buraya kadar bir kez de yardım alarak bırakmayı denemekten ne kaybederim ki dedim ve kendisine yazdım iyiki yazdım sayesinde yıllandır kullandığım zehirden kurtulup nefes almayı bu yaşa kadar nefes değil soluk alarak yaşadığımı öğrendim bana psikolojik olarak sandığımdan daha güçlü olduğumu gösterdi deneyimli insanlarla yürüdüğün yolda aşılamayacak bir engel olmadığını gördüm özgüvenim arttı suyun bile belli bir tadı olduğunu farkettim uyuşukluğum kül tablası gibi kokum sigaradan kaynaklı bir hastalık adı duyunca içten içe yaşadığım korkularım son buldu bir sigara içicisiyseniz buradaysanız ve bu yorumu okuyorsanız sizde kurtulmak istiyorsunuz demektir lütfen kendinize bir şans verin önce bırakma kararınıza sonra Levent beye güvenin.

  5. Şu anda vidoyunuzu dinliyorum once basiniz sağ olsun allah rahmet eylesin mekani cennet olsun işallah bu vidiyolar sayesinde sigarayi bırakırım cok birakmak istiyorum 12 yasindan beri içiyorum çok ugrastim birakmak icin cok ilac alıp kullandim birakmak icin ama hic bir faydasi olmadı işallah sizin sayenizde bırakırım

  6. Cok istiyorum birakmayi emes hastasiyin allah izin verirse cok istiyorum icimde almiyo basim agriyo ama beynime hakim olamiyorum

  7. Öncelikle başınız sağolsun iradem çok zayıf ama sizi dinledikçe kararlılığım arttı inşallah sizinde desteğinize bu 8.ci güne ulasicam bende

  8. Kesin kararlıyım sigarayı bırakmak istiyorum yardımınıza ihtiyacım var Levent bey

  9. derin nefes alamiyorum kurtulmayi o kadar istiyorumki sigara her an aklimda levent bey sayesinde birakicam insallah

  10. Sigarayı bırakmak istiyorum daha önce 4 yıl kadar bıraktım sonra en büyük hatam tekrar başladım şimdi tekrar oğlum için bırakmak istiyorum ben her sigara ictigimde çok üzülüp ağlıyor onun uzulmesini istemiyorum çünkü 10yil sonra anne oldum şimdi sizden rica ediyorum bana oğlum için yardım edin

  11. 14 senedir iciyorum maddi manevi psikolejik cok yoruyo beni birakmak istiyorum ama sanki hazir degilim gibi hissediyorum levent hocamin sayesinde birakmak istiyorum

  12. Bende inşallah bırakacağım bu yüzden levent bey in yardımcılığına güveniyorum artık güzel bir nefes alıp vermeyi çok istiyorum

  13. Sigarayı bırakmayı başarmak istiyorum karar verdim artık bu eylemi yapmak istiyorum

  14. 15 senedir sigara kullanıyorum ve bırakmak istiyorum hem kendim için ve çocuklarım için ve yaşamak için koşmak için nefes almak icjn ve buna karar verdim levent bey in bana yardımcı olucagina inaniyorum

  15. 7 yıl önce sigarayı bırakma eğilimimim olmuştu fakat gerçekten bunu başaramayacağımı düşündüğüm için bırakamadım. 17 yıllık bağımlılığından kurtulmak istiyorum bunu da levent beyin yardımlarıyla başaracağım inanıyorum.

  16. Sanki sigarayi birakinca mutsuz olacam bir tarafim eksik kalacak gibi hissediyorum ama artik icmek te istemiyorum karma karisik duygularim tek istedigim sigarasiz bir hayat bundan eminim ve kurtulmak istiyorum

  17. İlk adımı atıyorum ve yarin itibariyle Levent bey ile görüşeceğim.20 yıldır ,günde 1 paketin üzerinde sigara içen,bırakmayı denememiş ama hep istemiş ,asla bırakamayacağını düşünenlerden biri olarak umarım 8.günde herkese ben kurtuldum,sağlıklı,esaretsiz yaşamı seçtim diye tavsiyeler vermek ,başardım demek istiyorum.

  18. Merhabalar hocam inşallah her akşam yatarken karar verdiğim sigarayı bırakma işlemini gerçekleştireceğim

  19. Yapilan söyleşiden birşey anladınızmı diye soracak olursanız doğrusu hiçbirşey anlamadım. Sizinde bir önceki videodan farklı birşey anlattiginizi düşünmüyorum.

  20. Kesinlikle icimizi kalbimizi okumak bu olsa gerek. Bahane dedigim herseyi bitirecek uygulama olacagina inaniyorum. Levent bey hic kimseye birime ilaca benzemiyor bence cok gerçekci

  21. Sigarayı bırakmak istiyorum ama en fazla bir ay tutabiliyorum kndimi arkadaş lar da sağ olsun o denöm hiç yardımcı olmadılar 😔

  22. Öncelikle basınız sağolsun levent bey inşaallah birakanlardan biriside ben olurum inan gerçekten çok istiyorum başarmayı

  23. Hocam ben defalarca denedim dediğiniz gibi etrafında çok insanında söylediği gibi okadar çektiklerinden aonra sen bırakamazsın kendime güvenimde kalmıyor bu konuşmalardan sonra bronşit başlangıcı var o bile benim içmeme engel değil. Yemek yemeden sigara isteyim yok ama atıştırdıktan sonra benim o sigarayı içmem gerekiyorben gerçekten bırakmak istiyorum bende başardım diye bileyim sayenizde inşallah

  24. Öncelikle başınız sagolsun hocam ben 2 sene önce sigarayı 6 ay bırakdım içmedim sonra tekrar başladım şimdi bırakmayı çok istiyorum günde 2 paketden fazla sigara içiyorum inşallah bu sefer bırakırım

  25. Bende kesinlikle bırakmak istiyorum sabah kahvaltıdan sonra yemeklerden sonra hiç dayanamıyorum yalnız olmuyor yardiniza ihtiyacım var iki gündür sizin sayfanızı takip ediyorum nefes egzersizlerini yapıyorum zaten 20 gündür 4 taneye dusurmustum ama o dört bir türlü sifirlanmiyo 20 gündür

  26. Selam hocam hiç ikna olamıyorum şu anda istanbulda arkadaşımdayım zaten arkadaşım bıraktı sağlığından dolayı bende onun etkinindeyim o mutsuz ve sınırlı bende yarıya indirdim ayaküstü balkonda içtiğim için bile sitresliyim ve de mutsuz cesaretsiz

  27. 4 yıl bıraktım 2 yıl önce tekrar başladım artık içmek istemiyorum yeni bir başlangıca hazırım

  28. Defalarca hergece yattigimda sabah sigara icmicem diyorum.ama başaramıyorum çok uğraştım ilaçlar bantlar hiç biri fayda etmedi beyinde bitmeyince olmuyor.koah ve kalp hastasiyim gene de içiyorum bu illetten kurtulmak çok istiyorum çocukların icin en çok kendim icin sağlığım icin bırakmak istiyorum😣

  29. Defalarca bırakmayı düşündüm bıraktığım zamanlarda oldu fakat tekrar başladım çok sinirli oluyorum içmediğim zaman videolarınızı izledim inşallah ışık olduğunuz bıraktırdığınız insanlar dan biri de ben olurum

  30. Öncelikle başınız sağolsun hocam Allah rahmet eylesin vidiyonun başında çok üzüldüm çok zor bir dönem karser hastalıgı çok güzel ve çok anlatımlı bir vidiyo olmuş bende inşallah sizin sayenizde bırakacağım güveniyorum size ve kendime saygılar hocam başarılarının devamını dilerim

  31. Daha önce kendi kendime10 ay gibi bırakma deneyimim oldu.Daha sonra cesitli yöntemler yöntemleri denedim fakat bir daha maalesef bırakmadım.ilk birakmanin zorluğunu bildigim için sanirim.Bu sefer korkmadan başarmak ıstiyorum.

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here